Dagens ridpass - Stella & Obama

Och där var den helgen också över.
I morse började jag med att försova mig till hästarnas utsläpp. Dom kom in så tidigt igår kväll på grund av vädret så jag tänkte släppa ut dom kl 05. Men jag vaknade 6.40 och kan inte komma ihåg att klockan ringt ens.
Det regnade ute så istället för att rida så gick jag och på mig en stund igen.
9.30 var jag i Evelins stall. Vi skulle skritta ut tillsammans med Sannies förhoppningsvis nya medryttare. Jag fick äran att rida Stella och hon var trevlig. Jag är ju för stor för henne egentligen men eftersom vi bara skrittade så kändes det ändå okej.
 
Direkt efter så smög jag bakom Evelin hela vägen hem till henne. Där väntade några av hennes vänner då vi tänkte överraska henne med en Baby Shower. Vi åt, fikade och hade några frågesporter och vips så hade det gått tre timmar.
 
När jag kom hem så red jag Obama på grusvägen. Han var finare idag, inte lika tittig eftersom det var mörkt men vissa partier spände han sig då han kände lukten av gris/älg. Han är så känslig för viltlukt.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och ta in hästarna och sen ska jag lägga mig tidigt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0