Julstämning

 
Idag är det första december och på söndag är det första advent. Som ni vet så är jag verkligen inget stort fan av vintern men jag kan ju inte säga annat än att december är den mysigaste månaden. 
Igår gick jag runt och myste hemma i huset, med Sias julalbum på högsta volym och plockade fram allt julpynt/adventspynt vi har. Jag älskar Sia och hennes julalbum är grymt ! Och huset blev så mysigt.
 
Det blev tyvärr ingen ridning igår då vi åt kvällsmat ute med min minsta lillebror och hans kompis. Idag blir det inte heller någon ridning. Jag ska på julbord med jobbet så fort jag har stängt på jobbet. Inte optimalt med två dagars vila i rad men det är inget jag kan påverka. Har jag tur så har Evelin aktiverat Sannie i alla fall.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelin

Hon är promenerade 35 min av mimi igår och tömkörd 45min idag 👌😘

Svar: Kanon 👍
Emelie Svensson

2017-12-01 @ 15:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0