Ledig fredag

Igår vilade alla hästarna. Vädret var riktigt kasst och jag var trött, så jag spenderade eftermiddagen inne och städade istället. Jag blev inte färdig så jag tänkte fortsätta idag. På kvällen åkte vi till Götene och tillbaka för att prova dörrsidor och sen var kvällen slut.
 
Inatt har jag drömt mardrömmar i flera timmar, ni vet såna där man vaknar men ändå fortsätter drömma när man somnar om ? Och näst intill alla personer jag någonsin pratat med var med i drömmen. Till slut tröttnade jag och låg vaken en timme innan jag somnade om. 
 
Idag är jag ledig och tanken är att jag ska fortsätta städa här inne. Dammsuga, tvätta mm. Sen ska jag ut i stallet och rida Sunnie och Obama. Stallet ska mockas och så tänkte jag göra i ordning i sadelkammaren så kanske jag vågar visa upp den på bloggen ikväll. Sätta upp några fler tränshängare, göra om så att jag får plats med alla mina tävlingsschabrak, skura golvet. Jag älskar min sadelkammare !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0