Sunnie ❤

I morse när jag släppte ut hästarna var Sunnie svullen i vänster fram. Hon kan svullna liiite i benen under natten men idag var vänster fram ganska mycket mer svullet än dom andra tre. 
Nu när jag tog in henne såg det bättre ut men det är fortfarande svullet. Därför får hon stå med lindade framben över natten så får jag se hur det ser ut imorgon.
Jag hittar inget sår så förhoppningsvis är det bara en lättare vrickning, *pepparpeppar*.
 
 
För övrigt så är Sunnie så himla gullig. När jag skulle ta kort på hennes ben så ställde hon sig perfekt direkt när jag tog upp mobilen. Hon är en van blogghäst 😉
Och så har jag lärt henne att hon måste lukta på min hand och vänta tills jag säger varsågod innan hon får gå in i boxen (jag brukar ta av henne grimman utanför boxen och så går hon in själv). Idag glömde jag av det och Sunnie var halvvägs in i boxen. Men så kom hon på att jag inte gett henne tillåtelse, så hon stannade, luktade på min hand och fick ett varsågod. Min underbara ❤
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0