Träning och uteritt

Idag hade jag hoppträning för Alice, Johanna och Lovisa (och Ann en liten stund) vid lunch. 
Dom fick jobba med stärkande övningar, långa/korta bommar, travhoppning, räcke med bom framför/bakom och studs.
Så roligt att se utvecklingen dom gör. Nu har dom haft en paus från hoppningen ett tag och då har det trillat ner några poletter. 
 
Jag åkte direkt från ridhuset till Sannas stall där jag red Ola. Han skötte sig bra och var som vanligt riktigt drömmig att rida. Jag blir kär varje gång jag rider den hästen 😍
 
 
Nu har jag gjort stallet och ska parkera mig i soffan en stund. Det snöar ute så tyvärr kan jag inte rida Obama. Jag hoppas att vädret är bättre imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0