Heeelg !

Äntligen är helgen här, som jag har längtat ! Jag har inget särskillt planerat (förutom bio) men helgen är verkligen välkommen.
 
Min fredag startade med att jag slog loss en liten bit av mina ena framtand. Jag skulle sätta på Sunnie senskydden på frambenen innan hon gick ut i hagen, hon pep till åt Chilli och lyfte ett framben som träffade mig i pannan och gjorde så att mina tänder slogs ihop. Det känns som jag har flyt i livet nu, haha ! Som tur är så syns det inte utan det känns bara.
 
Nu är jag i Vårgårda och väntar på Evelin. Vi ska på bio i Alingsås med Mimmi, äkta fredagsmys ! Vi ska självklart se "50 shades darker". Sen ska jag hem och göra stallet och så avslutas nog kvällen i soffan. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0