Ridpass - Sunnie och Obama

Idag har det vart riktigt underbart väder här och jag har haft såna vårkänslor. Underbart !
 
Både Sunnie och Obama är ridna idag. Sunnie skrittade jag i ca 30 minuter. Hon såg som vanligt spöken överallt men det finns ändå inget mysigare än att skritta barbacka på hennes rygg i solen ❤
 
Obama joggade jag på grusvägen. Idag gjorde jag i ordning honom utanför hagen och då är han så himla go. Han var lugn utan att stressa upp sig hela ridturen idag och lyssnade bra både fram och tillbaka. Duktig kille !
Igår gjorde jag däremot i ordning honom i stallet och då blir han väldigt stressad, vilket också håller i sig lite under ridturen sen. Så att vara själv måste han verkligen träna mer på. Igår fick han i alla fall skritta och trava i skogen, nyttigt att lyfta på fötterna.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova. Vi hörs imorgon !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0