Torsdag

Idag var jag och Obama ute på en promenad. Vi gick längre än igår och jag utmanade honom lite genom att stanna och ta kort. Det tyckte han var urtråkigt och ville gå vidare men han höll sig ändå lugn och på alla fyra ben. På vägen hem gick han faktiskt ganska avslappnat så detta känns hoppfullt.
 
 
 
Läget med Sunnie är äntligen på väg åt rätt håll. Igår när jag tog in henne så tyckte jag nästan att hon inte var svullen alls, i så fall väldigt lite. Under natten svullnar hon på lite men det gör hon i alla fyra benen. Så beroende på vädret så tänkte jag skritta igång henne i helgen 😊
 
Annars har jag inte hunnit göra så mycket idag. Det har vart en vanlig, lite tråkig torsdag och jag längtar till helg.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0