Bra lördag

Hästarna och ryttarna var jätteduktiga på dagens träningar. Och även om det var lite tråkigt att stå på marken så var det så roligt att komma ut och se och andas häst i träningsmiljö.
 
 
 
Mamma och Rut.
 
 
Amy och Frank.
Fotograf till ridbilderna är Ann Wadström 😊
 
Nu har jag vart i stallet och myst en stund. Det är såklart väldigt tråkigt för hästarna att stå inne men jag uppskattar verkligen deras sällskap när jag är där och mockar och pysslar. Det blir så mycket mysigare när man har någon (i detta fallet några) att prata med och pussa på. Mina godingar ❤
Platina har vart så lugn hela boxvilan. Hon rör knappt ett öra och har segat till ordentligt. Här om dagen såg jag att hon var väldigt brunstig så det är antagligen därför men jag var ändå tvungen att ta tempen på henne idag för att se om hon hade hög temp. Men nepp, hon är bara brunstig och gosig, haha !
 
Nu är jag och Tompa på väg till Daniel och Sanna för lite kvällsmat med extrafamiljen. Mys !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0