Fredag

När klockan ringde 4.15 imorse så visste jag knappt vad som var upp eller ner, haha. Men i stallkläderna och ut i stallet för att morgonfodra och mocka. 
Jobb 6-13.30 och sen till Vara för att träffa läkare. Jag fick en remiss till en reumatolog och hoppas att dom vill ta emot mig. Starkare smärtstillande fick jag också så nu hoppas vi att detta blir bättre! 
 
Nu har jag vart i stallet i några timmar och mockat och pysslat om hästarna. Sunnie var supermysig och ville gärna pussas och efter lite tvång så kunde Chilli också mysa en stund. 
Strax kommer Tompa hem och så ska vi åka till verkstan och bråka med Imprezan. Imorgon hoppas jag att vi är klara och att den startar smärtfritt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0