Ny bil x2

Denna fullspäckade dagen har vi inte köpt en ny bil utan två !
 
Jobb 7.15-16 och direkt hem för att promenera en liten stund med Sunnie. Sen gjorde jag stallet innan Tompa kom och hämtade mig för att åka till Skara. Där köpte vi en Audi A6 -02 som vi ska fixa och sen sälja. Är ni intresserade är det bara att kommentera.
 
Vidare till Nossebro där vi provkörde och köpte en Lupo av "våran" mekaniker Håkan. Den hämtar vi först om några dagar så Tompa får köra Audin några dagar till. Jag körde för övrigt Imprezan för första gången på över typ ett år idag. Den är så himla rolig att köra alltså !
 
Nu har jag vart ute och nattat hästarna. Sunnie var mindre svullen i benet än imorse, då var hon nästan jämntjock. Efter lite rådfrågade av veterinär så ger jag henne resten av Metacamen som finns kvar och så ska hon stå lindad på natten. Så nu blir hon riktigt puttinuttad och står lindad runt om. Mitt lilla otursdrabbade hjärta ❤
 
 
 
Den nya Lupon är blå, precis som Tompas första Lupo. Det är tredje Lupon som han äger på lite drygt ett år, det borde väl säga ett och annat..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det borde säga att det är en riktigt fin bil :D kyss <3

2017-01-26 @ 06:06:14
Postat av: Anonym

Det borde säga att din sambo inte kan köra bil 😂😂😂😂
Mom

Svar: Kanske 😂
Emelie Svensson

2017-01-26 @ 21:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0