Söndag

Med två hela dagar i verkstan bakom oss så ska vi nu åka dit ännu några timmar. Men idag blir det nog ingen heldag, hoppas jag.
 
Vi fick igång bilen igår ändå (det finns en filmsnutt på min Instagram om ni vill se), tydligen så behövde vi inte byta toppar för insuget passade trots allt som det var ändå. Tompa provkörde den en bit och när han kom tillbaka var allt vatten borta. Vi hittade en slang som behöver sättas fast och förhoppningsvis, men antagligen inte, är det bara så enkelt.
Vi ska också byta bromsar och passa på att tvätta den, sen får vi åka hem igen. Men det kan hända att jag åker hem lite tidigare, jag hade tänkt hinna rida Sunnie en kort joggingtur om orken finns i eftermiddag. 
 
Det har vart en väldigt lång helg. Jag har uppskattat all tid i verkstan, jag har faktiskt skruvat en hel del själv och har dessutom lärt mig en del. Men nu i efterhand ångrar jag lite att jag har "slösat" all min tid i verkstan, för ingenting. Jag hade hellre lagt dom timmarna i stallet. 
 
 
 
Lunchpaus på Korvan igår !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0