Tisdag

Jag kan fortfarande inte förstå att både jul och nyår är över och att vi nu ska gå tillbaka till vardagen igen ! Vart tog hela hösten vägen liksom ? Hjälp..
 
Idag är det i alla fall tisdag och jag jobbar 6-14. Dom pratade om skitväder i eftermiddag men jag hoppas att jag ska kunna rida Sunnie, som tyvärr har vilat två dagar. Jag är inget stort fan av kylan och tappar motivationen för ridningen, särskillt när Sunnie fjantar sig som hon gör.
 
Vi ska också till Fredrik och hjälpa honom att meka i iordning en bil som står i verkstan så att vi kan få plats med Imprezan på fredag. Fredag-lördag är det nämligen mekrace för att få i den nya motorn, så spännande ! Inte lika roligt med två långa dagar i verkstan dock.
 
 
 
Min fjant, som går mig på nerverna ❤
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0