Sammanfattning

Okej, jag får skylla på att jag har semester och inte hinner kika in här. Även om det inte är riktigt hela sanningen.
 
Helgen gick åt skogen. Eller ja, killarna körde bra och hamnade på plats 51 av 107 så det var bra gjort. Men när vi skulle åka från Eksjö så började bilen låta konstigt så jag var tvungen att stänga av den och sen startade den inte. Så vi fick sitta i Eksjö i flera timmar, trötta och smutsiga, och vänta på hjälp. Sen tog det halva natten att komma hem. Fy, inte den roligaste dagen i mitt liv direkt.
 
 
 
 
 
I söndags var vi i Trollhättan och kollade på fyrverkerier som avslutade Fallens. Vi inveg våra nya skor som vi ska ha på Modified Run till helgen. 
Jag har färgat håret (äntligen !), vi har hälsat på Malins hästar och hennes supersöta lilla fölunge och så har vi köpt en ny höna. 
 
 
 
 
Lilla Silva. 
 
Nu ska jag strax gå ut och rida, det verkar som att vädret är på min sida idag. Sen ska jag tvätta Evon inför morgondagens utställning på Stadsträffen i Skara. Och slutligen ska jag fortsätta det jag startade igår, tvätta taket på vedboden.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0