Sunnie dräktig på 32 dygn

Jag är så glad, Sunnie är fortfarande dräktig ! Vilken lättnad, men än är inte spänningen över. Vi ska dit om två veckor igen och kolla henne på 45 dygn och då ska även sista avgiften för hingsten betalas. 
Då kommer jag till min fråga. Ni som har tagit föl på era ston, hur gjorde ni med fosterförsäkring ? Är det bara när man använder sig av svindyra hingstar eller tar man en fosterförsäkring även på dom "medelmåttiga" hingstarna ? Jag måste kolla upp vad som ens ingår i en fosterförsäkring och vad det skulle kosta. 
 
 
 
Dagen började lite skakigt förresten. När jag kom en bit på E20 började bensinlampan lysa. Jag hade inte en tanke på att behöva tanka då det var tillräckligt med bränsle senast jag körde bilen. Jag hade såklart inte plånboken med mig heller och bränslet (och tiden för den delen) skulle inte räcka att vända hem och hämta plånboken.
Så jag fick ringa och väcka min mamma som fick lillebror att åka och låna ut sitt kort så jag kunde tanka. Tack !
 
Nu ska jag bara slappa en stund och sen ska Obama borstas igenom ordentligt och transporten ska packas inför ikväll.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt att det är en bebis på g. :) Vi har klurat lite angående försäkringen, vi har bestämt att vi i alla fall kommer försäkra i minsta beloppet, enbart för att få veterinärvårds-försäkringen som känns viktig!

Svar: Jaa, jag är så glad 😁 vad ska ni få för bäbis ? 😊
Emelie Svensson

2017-07-18 @ 17:20:42
URL: http://www.sannajohansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0