Dagens ridpass - Obama & Chilli

Idag fick Obama visa upp ridvägarna för Chilli. Jag tänker att det är bra förberedande att han får se sig omkring inför första ridturen. Han var hur cool som helst och verkade vara nöjd med att aktiveras. Han har så mycket myror som kryper i benen (och i mulen) så det är himla nyttigt för honom ! En filmsnutt finns på min instagram: Emelie_S.
 
Obama var lite svullen i ena ögat. Antagligen har flugorna vart envisa mot honom. Men han var riktigt fin att rida idag, jag fick vägleda honom in i ramen i traven och sen gick han som en klocka.
Vi red inte så långt då Chilli inte är van vid så mycket rörelse.
 
Sen fick dom komma ut i hagen utan flugtäcke och med flughuvor. Imorgon ska det nämligen regna så då borde dom kunna gå utan.
 
 
 
Nu ska jag och Tompa äta grillade revben och jordgubbar till efterrätt. Mhmm! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0