Första semineringen

Nu har jag precis pratat med Cecilia på Nygården igen (stackars dom som blir nerringd av mig 🙈). Sunnie är seminerad idag med, vad dom tror, bra resultat och ska kollas imorgon. Hon blir antagligen seminerad även på fredag och då kollad på måndag, eftersom dom helst inte jobbar helg. Fullt förståeligt !
Det betyder att jag får vara utan Sunnie till på måndag. Så länge har jag inte vart ifrån henne sen hon kom hem till mig 2006. Hade jag kunnat så hade jag åkt dit och hälsat på henne. Hon fyllde dessutom år igår, tänk att fira sin födelsedag utan morötter..
Skämt åsido så saknar jag henne väldigt mycket men förhoppningsvis blir resultatet bra.
 
Det positiva i att hon är borta så länge är att jag fick min förstahingst. Så håll nu tummarna för att det kommer ut en liten miniCatch i maj nästa år ! Eller ja, miniSunnie, för jag vill ha ett sto 😉
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0