Helgen

Denna helgen har sprungit iväg men jag har trots allt hunnit med en del.
 
I fredags efter jobbet så putsade vi upp Evon ordentligt. Den blev #shinyasf*ck ! Så fin att jag vågade fråga om den får stå på VIPen på lördagens bilträff i Göteborg. Det fick den och det ska bli så himla roligt 👏 
 
 
Igår var vi först på P&R hos Elfstrands. Min kusin har dom som sina stora idoler så vi överraskade henne med att hon och min andra kusin fick träffa Anna och Emma och även få en rosett med deras autograf. Det var så roligt att se hur glada dom blev och ett stort tack till Systrarna Elfstrand som gjorde det möjligt.
 
 
Sen åkte vi som sagt till Lidköping och matmarknaden. Det fanns sååå mycket gott (bland annat Nutella och jordgubbs-crêpes) och det konstigaste vi prövade var kamelhamburgare. Inte riktigt min smak alltså..
Vi såg De Vet Du spela och jag och Sanna fick ett foto med Dj Hunk.
 
 
 
 
 
Sen åkte vi hem till Hagö allihop och hade en supermysig eftermiddag/kväll med jordgubbar och lite hemmafix. Bland annat så satte jag och Tompa på en dekal på Daniel och Sannas bil 😂
 
 
Jag red Obama barbacka i grimma och grimskafft i hagen en liten stund och som med det mesta så var det inga problem. 
 
En jättemysig helg som jag inte vill ska ta slut. Men imorgon är det måndag och då hoppas jag verkligen att Sunnie får komma hem igen ! Som jag saknar mitt hjärta ❤
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0