Långledig

Igår var jag hemma från jobbet och sov halva dagen, idag har jag jobbat 6-14. Huvudet värker och jag mår just nu illa. 
Jag tänkte ta en barbackatur på Sunnie men vi hann bara precis ut innan Tompa ringde och behövde hjälp. Han testkörde Evon och så gick en vacumslang sönder. Emelie to the rescue, så jag fick snällt släppa ut Sunnie i hagen igen.
 
Det händer inte så mycket spännande saker just nu. Hästarna går på halvfart på grund av min dumma kropp som inte vill som jag vill, bilarna funkar förutom Evon som aldrig verkar vilja gå som den ska. Jag saknar sommaren som bara var på ett kort besök och jag saknar den pirriga känslan jag hade för en vecka sen. What a difference a week make..
 
 
 
Om denna damen bara kunde börja brunsta snart !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0