Gårdagens ridning

Jag startade med Sannie på morgonen. Jag red henne på kombinationsbettet och då kommer hon till arbete snabbare men däremot kändes det som om jag fick bära henne runt och hade svårare att ställa igenom henne. Ett lite lättare pass där vi rullade på i trav och galopp. Jag har träningsvärk i rygg, mage och rumpa efter första dagens ridning på henne och idag har träningsvärk i vaderna lagts till på listan, haha !
 
Senare på eftermiddagen så kom Sanna och hjälpte mig att rida Sunnie. Det såg fint ut och hon travade till och med, det är inte dåligt när hon inte har ridit på några år.
Jag red Obama som var pigg och hade svårt att stå still när vi fotade. Vi styrde på ett nedfallet träd i sommarhagen och det klev han över utan problem. Duktig kille !
 
Tompa lånade Sannas kamera och fotade så förhoppningsvis kommer det upp lite fina bilder här om några dagar 😊
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0