God morgon

Min klocka ringer egentligen inte förrän 6.30 men trots att jag är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna så kunde jag inte sova. Så det är väl bara att starta den här dagen !
 
Nu ska jag släppa ut mina hästar med morgonhöet i hagen och sen kör jag till Evelins stall. Där ska Sannie ridas och sen ska stallet mockas. 
 
Efter det får jag skynda hem och kanske byta om för att åka till Kungsbacka och se när Red Hot Chilli debuterar 140. Det ska bli riktigt spännande att se honom live.
 
Sen tillbaka hem för att rida ut mina hästar tillsammans med Sanna innan det blir mörkt. En stressig dag för att få allt att gå ihop, men mycket häst, det gillar jag !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0