Heeelg !

Jobbet idag gick snabbt och när jag kom hem så hann jag både rida Obama och göra stallet. 
 
Obama var PIGG idag ! Han flashade runt i traven i början och hoppade till för ingenting några gånger. När han slappnade av lite så kändes han väldigt trevlig och han börjar hitta ett mjukt stöd på bettet stundvis. Det ska bli himla roligt att träna honom nästa lördag. Men jag har inte allt för höga förväntningar. Det är första gången i ridhus för honom och med transportresa innan så kan det gå hur som helst, haha.
Han var i alla fall inte ömfotad idag och kändes fräschare än någonsin så veckans påhitt har nog inte påverkat honom allt för mycket.
I stallet efter ridturen kunde han till och med mysa en stund. 
 
Nu har vi precis sagt hej då till Imprezan. Det var med en tår i ögat jag såg den rulla från gårdsplanen men killen lovade att behandla den med kärlek så det löftet hoppas jag att han håller. Enda anledningen till att jag inte är totalt nerdeppad över detta är för att vi ska åka och kika på en Evo imorgon. Min drömbil, jag hoppas verkligen att den är fräsch så att vi får med oss den hem.
Den står strax utanför Stockholm så klockan står på 3.30 imorgon bitti. När vi ändå är där uppe så ska vi passa på att hälsa på My. Nu var det länge sen så det ska bli så roligt !
 
 
Hej då, min vän 😢❤
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Ååå fina bilen men ack mindre skön att åka i gravid 😂 Killarnas race bil, ska dom nu ha koll vem som jobbar? 😅

Svar: Det förstår jag 😂 dom får lära sig min nya 😉
Emelie Svensson

2017-03-24 @ 23:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0