Lyckad whiskeykväll

Dagen igår gick i ett och innan jag ens har hunnit reagera så är det söndag. Dessutom en snöig söndag, så jag är inte direkt överlycklig.
 
Whiskeykvällen igår var riktigt kul och klockan bara sprang iväg. Det leder till att jag är ganska seg idag. Men, vi ska ut och måla färdigt och lägga golv i sadelkammaren. Jag kommer inte hinna få in allt idag men jag hoppas att vi kan sätta upp sadlar och träns i alla fall. Vi får se hur det blir med ridningen, det beror lite på vädret.
 
Nu har vi precis ätit brunch i form av pannkakor, plättar och toast. Att vi inte har startat dagen ordentligt när klockan är över 12 känns dock ganska ovärt..
 
Och så måste jag lite skamset avslöja att jag har köpt ännu ett bett och schabrak, haha ! Nu har jag snart köpförbud. Men tanken är att jag ska sälja av lite utrustning när jag har fått i ordning på allt så då känns det lite mer okej 😉
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Vill ha utvärdering på bettet sen 😀

Svar: Självklart 😊
Emelie Svensson

2017-03-05 @ 16:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0