Onsdag

Det är stressiga dagar just nu. Jobb, mycket häst och jag känner mig bara allmänt snurrig, haha.
 
Igår var jag och red Sannas två hästar. Jätteroligt, men ojj vad jobbigt när jag inte har ridit ordentligt på ett bra tag. Över ett år, om jag inte har räknat fel. Jösses.. Men jag tycker inte att jag har tappat allt för mycket ändå, förutom konditionen då.
 
Idag när jag skulle rida Sunnie så betedde hon sig lite konstigt när jag borstade vänster bog. När jag sen satt upp och skulle spänna sadelgjorden och la fram mitt vänsterben framför sadeln så grinade hon till ordentligt och strök öronen bakåt. Jag skrittade henne mest och bara kände på henne i traven och hon kändes som vanligt att rida. Men när jag trycker på vänster bog så reagerar hon. Kanske har hon fått en spark i hagen, jag har faktiskt ingen aning. Men imorgon får hon vila och så får jag se hur hon verkar på fredag. Mitt hjärta ❤
 
Obama vilar idag och imorgon ska han longeras alternativt joggas. 
 
Nu ska jag åka till Horshaga och kolla när Evelin tränar för Sten.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0