Sååå klantig

Alltså, jag måste bara dela med mig av hur fruktansvärt klantig jag är 😂
 
Imorse typ 5.15 innan jag skulle släppa ut hästarna för att sen åka till jobbet så skulle jag ta upp en sak från våran byrå här hemma. På byrån står en Yuccapalm och när jag böjer mig ner så får jag ett av bladen i ögat. Det sved till ordentligt och när det inte slutade göra ont efter en liten stund så misstänkte jag att jag fått en rispa på hornhinnan. Jag kollade mig i spegeln och kunde till och med se rispan, så inga tveksamheter där inte.
Jag fick gå lite tidigare från jobbet för att åka till vårdcentralen (det känns som jag är stammis där nu för tiden), där läkaren skrev ut en ögonsalva som jag ska ta tre gånger om dagen i 1.5 vecka.
 
Så nu sitter jag här hemma. Ögat svider och jag ser dubbelt, det blir dessutom värre av starkt ljus och blåst så jag ska hålla mig inne så mycket som jag kan idag.
 
Hur otroligt klantig får man vara ? Det är okej att skratta 😉
 
 
Boven i dramat..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Tänker inte skratta, fy va ont! Du får använda skidmask! Låna av Evelin 😅

Svar: Haha 😂 🖒
Emelie Svensson

2017-03-07 @ 21:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0