Sadelkammare och polis

Nu är dom första sakerna uppsatta i sadelkammaren ! Nu är det bara att fortsätta fylla på tills allt är på plats. 
Den nedersta sadelhängaren ska bytas ut mot en riktig som sitter i väggen.
 
 
Jag lindar fortfarande Chilli på nätterna för säkerhets skull. Idag fick han en vet flex som matchar hans färg snyggare 😉
Såret ser för övrigt jättefint ut *pepparpeppar* så jag hoppas att han slipper en massa komplikationer.
 
 
 
Och så måste jag ju bara berätta att jag idag, vid snart 26 års ålder, blev stannad av polisen för första gången. Fasen, jag hade hoppats på att kunna klara mig ifrån det i några år till ! Det var bara en nykterhetskontroll och så kikade dom lite på bilen men jag klarade mig från böter. Tack vare min mamma kanske jag ska tillägga, hade inte hon sett att polisen stog på väg in till vara så hade jag aldrig sopat bort all snö från bilen och säkert fått böter.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0