Stallkväll

Nu har jag precis kommit hem efter en kväll i mammas stall. Vi har klippt en del av Frank men vi hann inte färdigt. När mamma bara hade klippt några drag så brände våran klippmaskin. Sådär kul att vi betalade 1000 kr för en halvklippning.. Mamma fick åka iväg till "grannen" och låna hennes klippmaskin så vi hann i alla fall klippa benen och ganasherna. 
 
Regnet har hållt i sig hela eftermiddagen så efter jag gjort stallet förut så gömde jag mig i sadelkammaren. Jag fick målat allt en gång och vissa partier ska målas en gång till. Förhoppningsvis hinner jag det innan söndag så vi kan flytta in allt. Eller om vi ska lägga golvet först kanske och flytta allt helgen efter det ? Vi får se.
 
Tompa är på väg hem med hämtat och sen ska jag stensomna. Det har vart alldeles för lite sömn det sista och det börjar kännas.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0