Äntligen fredag !

Hur skönt är inte vädret nu ? Lite klibbigt men gud vad jag har saknat värmen !
 
Jag kom hem från jobbet för en stund sen och nu ska jag gå ut och beta Obama. Han gick ner på knä igår när jag hade honom som handhäst och skrapade knäna lite så han får ta det lugnt idag.
Sunnie ska joggas och vad jag är glad att ha spolspilta såna här dagar ! Bara att skölja av henne efter ridpasset och sen soltorka samtidigt som hon betas. 
 
Ikväll ska jag på kosläpp med en del av gänget. Jag har faktiskt aldrig vart på kosläpp tidigare så det ska bli roligt.
Och kika in här snart igen, under kvällen eller imorgon så avslöjar jag vad jag har planerat det sista 😉
 
 
 
Min fina tjej ❤
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0