Planering

Idag har jag vart ledig och kunde ta sovmorgon till jag vaknade av mig själv vid 9. Så skönt !
Resten av dagen har gått åt till att planera. Jag har ringt ca 10 samtal och har sen suttit vid datorn resten av tiden. Jag vill inte avslöja vad det gäller än, för än är planen inte riktigt i lås, men det ska bli så himla roligt ! Som jag har längtat efter detta och det känns ännu bättre när jag från början inte trodde det var möjligt.
Jag ska bolla mina tankar (och bestämma mig, en svår liten detalj när det gäller detta) lite till innan jag sätter planen i verket.
Och ja, såklart är det hästrelaterat 😊
 
Hästarna har vilat idag. Kroppen strejkar och jag ville se om det blev bättre med en vilodag. Men nej. 
Obama har vart riktigt fin dom senaste dagarna. Poletten har äntligen trillat ner och han tycker det är roligt att arbeta. Nu ska vi jobba vidare med galoppen så att han blir starkare i den.
Sunnie känns också fräsch, men hon är lite tung i handen fortfarande. Jag ska pröva att byta tillbaka till ett längre bett igen och se om det gör någon skillnad.
 
 
 
Sunnie var sådär nöjd med sitt nya begagnade träns som trillade ner i brevlådan här om dagen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Vem va det du red i "gissa hästen? 😃

Svar: Det var Obama 😂
Emelie Svensson

2017-05-15 @ 22:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0