Röd dag = ledig dag

Sovmorgon till 10 och sen åkte vi in till Vårgårda för att handla frukost. Nu tar jag till vara på dom varmaste timmarna och ligger på gräsmattan och solar. Om en stund ska hästarna ridas (dom vilade igår, varför kommer i ett eget inlägg) och så ska jag börja laga sommarhagen, annars har jag inga måsten idag. 
Jag har känt mig så avslappnad och liksom i fas med livet det sista. Så skönt !
 
Jag måste förresten berätta vad jag hittade på Ica idag. En prydnadsgiraff ! När jag var liten så hade min morbror en giraff som jag kallade Stig. Vi har bilder där jag sitter och äter bredvid honom och pussar honom, jag älskade honom, haha ! Därför var jag bara tvungen att köpa "Stig II" och ställa honom här hemma. Så söt !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0