Ridning och Halloweenfest

Så var nästan ännu en helg över.
 
I fredags efter jobbet så åkte jag och red nordsvensken. Han var lugnare men trots det så lyckades han nästan få av mig.
 
 
Sen skrittade jag ut Sannie med Evelin och Gutten. Jättemysigt men kallt.
 
 
 
Igår reds alla hästarna samtidigt, jag på Chilli, Sanna på Obama och Daniel på Sunnie.
Chilli hade en bättre skritt denna gången men han blev också lite småtjurig när vi skulle trava. 
 
 
 
 
Och igår kväll var vi på Halloweenfest hos Kentha och åt Fredriks årliga viltgryta. Vi spelade spritpong och det blev lite suddigt för dom flesta där ett tag. Skönt nog så här jag inte planerat in något idag utan kan ta det lugnt hela dagen.
 
 
Jag var Paul Stanley från Kizz 🤘
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj, snygg ansiktsmålning! :D

Svar: Tack 😀
Emelie Svensson

2017-11-05 @ 18:09:34
URL: http://https://www.sannajohansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0