Uteritt med alla tre

Denna söndagen blev inte som jag hade planerat men det blev bra ändå till slut.
 
Tanken var ju att åka och löshoppa Chills sista gången för i år. Men Audin läckte vatten så Tompa fick ställa sig och meka med den. Och eftersom vi inte har någon annan dragbil så fick jag tyvärr ringa och avanmäla oss. 
 
När mamma och Alice ändå hade kommit ut till Hagö så red vi ut en sväng istället. Mamma på Sunnie, Alice på Obama och jag på Chills. 
Chilli var superduktig idag ! Han traskade på bra, förutom att han är lite ömfotad, och höll humöret uppe hela tiden. Idag hade jag inget säkerhetsbälte och vi hade ingen på marken som kunde hjälpa oss men det gick bra ändå. Han har dessutom börjat förstå skänkeln så att komma igång i trav var mycket lättare idag. 
Idag satt jag upp direkt utan att longera honom och det var inga problem. Det var förmodligen därför han hade mer energi i ridningen idag också. Min guldprins ❤
 
Nu har jag rensat lite i stallet och här hemma och strax ska vi åka till mormor och morfar och fira Fars dag. Resten av dagen ska jag bara ligga i soffan. Jag börjar bli sjuk och behöver vila upp mig. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0