Winter wonderland

När jag släppte ut hästarna vid 6.30 imorse så regnade det och var riktigt höstväder. När jag vaknade upp från min skönhetssömn några timmar senare så låg det 15 cm snö på marken. Vad hände där ?
 
Jag promenerade Sunnie en sväng. Hon går utan skor så det var inga problem. Jag var så sugen på att rida i snön men med tanke på hennes spatt och extra vikt nu när hon är dräktig så kändes det inte som en bra idé.
Obama går utan snösulor så han fick vila. Förhoppningsvis är snön borta imorgon så jag kan rida honom då. 
 
Igår var vi hos Elin och Philip och firade Elins födelsedag. En riktigt rolig kväll som för en gångs skull slutade i lagom tid. 
 
 
 
Den sista bilden alltså 😂
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0