Knäpp häst

Vi hade en jättemysig kväll hos Evelin och Pelle igår med tacos och spel. Vi är så lyckligt lottade att bara ha vänner som man verkligen kan vara sig själv med.
 
Idag har vi startat dagen med att ställa in ljudet i Lupon så att vi kan åka till Barkarby ikväll. 
Jag har skrittat Sunnie barbacka och så hjälpte Tompa mig med Chilli. 
 
Jag började med att longera honom. Han har inte blivit så mycket longerad det sista då det är så halt överallt. Det var lite halt även idag så han halkade till någon gång när han gjorde sina konster. Om jag inte flyger av den hästen blir jag förvånad för jäklar vad han kan vrida sig i luften !
Sen hängde jag också på honom för första gången. Det var han lugn med så vi kunde gå några steg med mig hängandes. Andra gången vi gjorde det så tyckte han att det räckte och la sig ner. Den hästen alltså, jag vet knappt vad jag ska säga. Personlighet har han så att det räcker och blir över i alla fall 😂
Vi gjorde om det en gång till och då var han duktig så vi avslutade där. 
 
Tompa har filmat och tagit kort så det kanske kommer upp film på min instagram om en stund.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0