No extra

I söndags körde vi igång en månad med "No extra" igen. Det tog inte så lång tid för mig att gå upp dom där 7 kilona som jag tappade förra gången 🙈 Jag skyllde på att det var semester men nu är det dags att tänka på vad jag stoppar i mig igen. 
 
En kort förklaring av "No extra":
- Inget godis/chips/glass/kakor/läsk
- Bara äta små portioner och ingen andra portion
- Inget extra ätande mellan måltider, även om det är nyttiga saker.
 
Inget extra helt enkelt ! Första gången gick godissuget i vågor. Vissa dagar kändes det superenkelt medan jag vissa dagar var sugen på allt.
Jag har ätit väldigt mycket onyttigt det sista så denna gången kommer nog bli tuff. Men det ska bli skönt med en detox.
Enda skillnaden denna gången är att jag får dricka Cola Zero. Förutom det så får jag endast dricka läsk (begränsad mängd) på helgerna.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0