Här var det tyst

Det var länge sen jag var såhär inaktiv här inne. Jag har ingen riktig förklaring, mer än att jag inte har så mycket att skriva om och att jag faktiskt glömt av bloggen.
 
Påsken, med många lediga dagar och fint väder är snart över. Jag har haft världens tillfälle att sätta igång Chills men nej. När jag longerade honom i fredags så var han halt. Antagligen har han dragit på sig något i hagen då han och Fröken Fux inte kan vara stilla många minuter i sträck och bara klänger på varandra. Så där sprack den planen. Jag börjar bli lite stressad inför 3års faktiskt. Men det är väl bara att andas och ta det som det kommer helt enkelt. 
 
Jag och Tompa har grejat lite med bilarna idag och när jag gjort stallet om en stund så ska vi fortsätta. Audin ska vara igång till Barkarby den 5e maj och det är myyyycket kvar att fixa. Så det är bara att sätta igång !
 
 
För övrigt så är vi antagna till Modified Run 2018, höjdpunkten på hela året !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0