Sommarvilan är över

Nu har Chills igångsättning officiellt börjat. 
 
Idag började vi med en promenad för hand för att se vart vi står. Jag tänkte att han hade blivit lite förvildad under sommaren med näst intill ingen hantering alls men han var jätteduktig. Skrittade lugnt vid min sida, stannade och backade när jag bad honom. Var lite irriterad av flugorna men gick nyfiket framåt.
 
Vi blev utskällda av grannens hund och det var lite läskigt med det höga skallet men hade han fått hade han gärna busat med/jagat hunden 😂 
 
Så ja, det känns som vi kan fortsätta där vi slutade i våras och jag tror att Chills kommer tycka att det är kul att få arbeta lite igen !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0