Onsdag

Idag hade jag sovmorgon, dock gick vi och la oss tidigt igår så jag vaknade utvilad 8.30. Den känslan !
 
Jag åt frukost i soffan framför Modern Family och började sen jobbet vid 11.
Jag kom hem från jobbet efter 17 och gick ut och gick en kortis med Chilli. Alltså, mer störande häst får man leta efter ! Han gick och försökte bita mig i benen och i axeln större delen av promenaden. Inte hjälper det att säga ifrån heller. Suck.
Jag har longerat honom två gånger dom senaste dagarna. Och som vanligt så går han i en lugn och fin trav och sen, utan minsta förvarning, så smäller det och han flyger i luften. Oftast på två ben. Så vi kommer jobba mycket med longering för att jag kanske kan lära mig att se när han är på väg att krypa ur skinnet. Och för att få bort lite överskottsenergi innan jag sitter upp såklart.
Tanken är att sitta på honom i slutet av februari, så jag har en del jobb framför mig.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0