Jobb, ridning och fika

Idag har jag haft en jobbig dag på jobbet. Jag behöver inte gå in på det närmre men jag har i alla fall jobbat delad tur idag. 6.30-13.30, en paus för att rida Sannie och sen 16.15-17.30. Trodde att jag skulle åka på att göra det imorgon också (egentligen är det min lediga tisdag) men det löste sig, så jag jobbar 11.30-17.30.
 
Sannie kändes fin idag. Vi red en runda med mycket galopp där hon fick rulla på ordentligt och det älskar hon. Hon som annars brukar tjura ihop när det regnar och blåser hade öronen spetsade hela ridturen. Jag själv satt med ett leende, förutom när vi galopperade snabbt, då kändes snön som tusen nålar i ansiktet så jag satt och stirrade ner i manen. Tur att hon är snäll, haha !
 
Jag hann med en fika med Evelin och Alma på Nordpolen också, mysigt !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0