Jag tror jag är kär !

Idag tog det slut på mitt riduppehåll. Jag har inte ridit sen jag red Chills på 3års, vilket är drygt en månad sen, och det har vart välbehövligt med en paus men också otroligt tråkigt.
 
Jag red en 8årig valack e. Camaro M och så roligt det var ! Så fort jag kom upp på hästryggen kände jag hur mycket jag verkligen saknat ridningen.
Hästen var dessutom riktigt fin, välriden och över lag väldigt trevlig. En sån typ av häst jag själv skulle vilja ha och hoppas att någon av mina unghästar blir. 
 
 
Cotten har jag nog störst förhoppningar på. Jag tror att han kan bli min typ av häst.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Förstår dig... Men ska du sälja den röda ngn gång så får du allt hojta till! 😍

Svar: Det gör jag men det dröjer nog i så fall 😁
Emelie Svensson

2018-06-28 @ 21:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0