Dimma

Sannie fick komma ut på grusvägarna och jogga lite. Hon kändes trött så det blev mycket skritt och lite trav och galopp, mest för att pröva kombihacket igen efter några månader utan. 
Såklart känns det som ett steg tillbaka att behöva gå tillbaka till det bettet. Jag menar, en period kunde jag till och med hoppa henne på tränsbettet. Men hon blir starkare med mer träning och tar uppenbarligen ut styrkan på fel saker, och jag måste ju liksom kunna svänga henne även när vi är på tävling. Jag skulle vilja ha många fler trimtimmar i paddock med henne men eftersom jag oftast rider henne när jag slutar tidigt så blir det jag som får ta uteritterna. Vi kan träna på mycket ute också men det blir inte riktigt samma sak. 
Well, snart blir vi utan paddock ändå och då blir det enbart träning ute.
 
 
 
Det var tjock dimma ute idag, vi såg bara typ 50m framför oss.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0