Höst och hoppning

Det har vart tyst här ett tag och det känns som att jag är inne i en period när det kommer vara så. Har du inget bra att säga, säg då ingenting alls, typ. 
Hösten har kommit med stormsteg, blandat med vinter och minusgrader vissa dagar. Det i samband med att ställa om klockan till vintertid och därmed få mörka kvällar får mig att vilja gå i ide. 
 
Jag och mamma var i alla fall och red i ridhuset här om dagen. Ni som följer mig på Instagram har sett ett filmklipp där jag hoppar Chills och han gjorde det lika okomplicerat denna gången. Lite vingligt och en gång sprang han vid sidan då han inte var med på att vi skulle hoppa, men han gör det och jag skulle vilja säga att han gör det ganska bra. Han ska få hoppa en gång till innan vi ska hoppa en lätt bana innan vintervilan.
Jag hoppade Frank några språng också och även han kändes fin. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0