Snö igen


Det var inte länge våren stannade den här gången ! Här snöar det för fullt och det är äcklig blötsnö så jag ska snart gå och ta in hästarna.

Jag hade tur imorse när jag red i alla fall. När vi började skritta så sken solen och det var ganska skönt väder. När vi var nästan hemma så började det snöa och precis när vi kom innanför stalldörren så började det snöa ordentligt. Sen har det hållt på likadant hela dagen, så otroligt tråkigt..


Det visade sig att det inte blir något nytt i stallet trots allt. Lite tråkigt men det kanske är bäst så.


Nu sitter jag och väntar på Tompa som jag inte har hört av på flera timmar. Planerna var att vi skulle åka in till Vara ikväll men vi får väl se hur det blir med det. Åker vi till Vara ska jag försöka bättra på uppdateringen lite :)




Sunnie Girl.



Kommentarer
Postat av: Karin

tycker du ska bättra på vår catch up också nu när tentan är klar :D

2011-03-09 @ 18:31:50
URL: http://khallen.blogg.se/
Postat av: sofia

vad skulle hända i stallet? =)

2011-03-09 @ 20:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0