27 februari

Ny vecka, samma humör.

Jag har kommit in i en downperiod, hur jag nu kan göra det när vädret är underbart nästan varje dag och vi går mot ljusare tider ? Men så är det och jag får inte vänt runt livet riktigt liksom. 

Hästarna smet ur hagen igår igen så imorgon ska jag köpa ny tråd till den lilla av hagarna. Bara det kommer ju kosta massor. Och nu på morgonen var även Dennis påväg ur sin hage och den kan jag inte göra mycket rymningssäkrare.


Ja, ni hör ju att humöret inte är på topp. Ikväll ska jag jobba så ni hör nog inte så mycket mer från mig idag..




Kommentarer
Postat av: Camilla

Ibland gör man det bara... Förhoppningsvis har man så underbara människor och djur runt en så man snabbt kommer ur det =)

2012-02-27 @ 21:20:37
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0