Äntligen lov !

Nu är praktiken över !

Det ska bli skönt med lov. Nu får jag mer tid över till Sunnie.
Men jag får säga att jag kommer sakna att rida Hiawatha..
Jag ska lägga upp bilder från våra träningar och tävlingar någon dag när internetet vill samarbeta.

Jag joggade Sunnie på grusvägen idag. Hon var väldigt pigg och visste mycket väl när vi var på väg hem igen. Då trampade hon på som bara den !
Hon var otroligt stark, fick knappt stopp på henne. Men jag får skylla mig själv lite, jag gjorde några galoppfatningar och sen var det kört. Så jag fick sitta på en taktande häst hela vägen hem, som låtsades vara rädd för allt.

Och så har vi fått upp lampor i stallet, äntligen !
Nu slipper vi gå omkring med ficklampa och treva oss fram i stallet. Skönt !

Det känns som om stallet bara blir bättre och bättre för varje gång jag kommer hem. Från början gick det inte ens att gå innanför dörren för all skit och bråte, och det fanns absolut inga boxar.
Nu är ett jämnt cementgolv det enda som jag verkligen skulle behöva. Klart man har önskningar, men det kommer väl efter hand :) 

Nu ska jag sätta mig och slappa framför TV:n med pojkvän.


Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0