Hoppträning

Igår blev det ingen ridning för Sunnie.
Jag bestämde mig för att släppa henne lite i ridhuset så att hon skulle få ut lite av sin överskottsenergi så hon kunde vara lugnare idag.

Och vad hon sprang ! Så jag hoppas verkligen att hon håller sig i skinnet idag.

Idag är det hoppning för Anna. Jag var med och byggde övningarna och det är en del travhoppning idag med. Det är bra, för det behöver jag och Sunnie.
Sen är det en övning som vi gjorde för kanske ett år sen. Travbommar, räcke, ett galoppsprång till räcke, två galoppsprång till oxer.
Jag är taggad !

Blir det några bra filmer kommer dom upp här sen ;)



En suddig bild från 1.an. Tänk om hon kunde haft lite av den tekniken nu ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0