Kall stalltjänst

Det är inte kul att ha stalltjänst nu på vintern !

Vattenkopparna har frusit så hästarna måste vara inne så att dom tinar. Jag såg till så att Sunnie får vara ute i alla fall 2 timmar, annars kommer hon ha överskottsenergi så det skriker om det. 

Jag kommer nog inte orka rida idag heller. Jag är verkligen jätteseg och mår illa, hoppas verkligen inte att jag börjar bli sjuk. Jag har ju en hel vecka med stalltjänst framför mig. Men jag ska försöka longera Sunnie en liten stund sen i alla fall, så hon får röra på sig.  

Och som om inte allt var tillräckligt jobbigt så ska det komma 1 dm snö idag och det har redan börjat snöa. Man måste ju bara älska vintern.. 


Kommentarer
Postat av: Älskling

vi får verkligen inte hoppas att det kommer så mycket snö, Hoppas det gick bra när ni longerade(stavning?) Älskar dej hjärtat<3<3 kyss<3

2010-01-31 @ 12:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0