Inridning av Måsas Amelia


Amelia var väldigt duktig idag får jag säga !

Jag jobbade lite med henne från marken på grusvägen som jag alltid gör och sen gick jag in med henne i padocken. Där hoppade jag upp och gav skänkel framåt. Och hon gick framåt med en gång !

Så fortsatte det hela ridturen. Jag kunde göra halt och driva på henne framåt och det var inga problem. Hon växte fast vid grinden en gång men då väntade jag ut henne och så gick det bra sen.
Jag får verkligen hoppas att hon fortsätter utvecklas såhär.

Och hennes dotter Salsa stannade kvar i hagen utan problem så jag kan jobba Amelia själv hädanefter. Allt blir så mycket lättare då :)

 

Måsas Amelia.



Kommentarer
Postat av: Felizia

Sv. hihi tack:) fast vi funderar kanske på en ny:)

2010-06-22 @ 16:13:42
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0