Lyckad midsommar


Nu är midsommar över och fan vad roligt vi hade ! :)

Vi började dagen med att åka och kolla till Sunnie och ge henne krafft. Sen åkte vi in till Sanna och Skåne i Vara. Där åt vi grillat kött med färskpotatis och gräddfil, absolut goaste maten ! Till efterrätt åt vi jordgubbar och grädde såklart. 

Runt 18.00 åkte vi till Smögen och Kungshamn och kollade läget. Där var en hel del folk men mest en massa fulla fjortisar så vi strögade mest runt och basade i Tompas nya lilla Golf.
Sen åkte vi vidare till Grebbestad för att träffa en kompis och det var samma där, massa fulla fjortisar. Men vi gick på bryggan och åt glass och hade det jättemysigt. Vi passade på att ta årets första "dopp" och badade fötterna :)

Så vid 3 satte vi oss i bilen och var påväg hem. Då kom vi på att vi glömt av våran kompis som vi skulle hälsa på xD Nyktert ! Men vi bestämde oss för att träffas nästa vecka på Jordgubbens Dag i Vara istället.

Vi kom inte i säng förrän kl 06.00 imorse. Det plus allt drickande gör att jag inte riktigt är på topp idag så jag ska lägga mig och sova en stund nu. Vi åker inte till stallet förrän senare ikväll när det är lite svalare och jag har piggnat till lite ;) Men då kommer det förhoppningsvis update om hur ridningen gick :)


Hur var eran midsommar ? :)

(Tyvärr har jag INGA bilder från igår :()



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0