Måndag

Måndag, och en hel vecka med stalltjänst att se fram emot..

Skönt att snön är på väg bort i alla fall, stalltjänsten blir lite lättare då.
 

Nu är vårat ridhus öppet igen så jag ska gå ut och rida nu innan lunchstalltjänsten. Jag måste se till att matcha henne bra denna veckan eftersom vi har hoppträning för Svante på torsdag. Så vi får se vilket humör hon är på idag.

Hon var ju lite trött förra veckan så nu har jag höjt krafften till 2 kg/dag och så ska jag ringa ett litet samtal till mamma och se om jag kan ge henne betfor. Då ska hon nog bli alldeles lagom :)


             



Vad får era hästar för foder ? :)





Kommentarer
Postat av: mom

Ja lilla stumpan, du kan ge henne betfor. Även efter vårat samtal. Kramizar

2010-03-01 @ 18:28:41
Postat av: Anonym

cabb äter fibergi och havre :D hihi!

2010-03-03 @ 09:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0